Επιστροφές Προϊόντων
Θέλουμε να είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας. Κατανοούμε τα προβλήματα που εμφανίζονται κατά
καιρούς με τις παραγγελίες και τις παραδόσεις. Μπορούμε επίσης να
καταλάβουμε ότι μερικές φορές οι πελάτες μπορεί να αλλάξουν γνώμη. Η
δέσμευσή μας είναι να παρέχουμε το καλύτερο που μπορούμε, χωρίς προβλήματα.
Υπάρχουν βέβαια κάποιες προϋποθέσεις που ισχύουν για αυτήν την πολιτική για
αυτό σας συνιστούμε να διαβάσετε τις λεπτομέρειες που ακολουθούν:
Επιστροφές ή Αντικατάσταση ΜΗ Ελαττωματικού Προϊόντος:
Η επιστροφή και αντικατάσταση είναι δεκτή εντός 14 ημερών από την ημέρα
παραλαβής της παραγγελίας κατόπιν συνεννόησης με την επιχείρηση (όπως και
αλλαγή σε μέγεθος στολής εφόσον δεν έχει χρησιμοποιηθεί).
Επιστρέψτε μας το προϊόν με δικά σας έξοδα, στείλτε μας με email στο info@e-seasons.gr τον αριθμό
λογαριασμού τραπέζης σας και εμείς θα σας καταθέσουμε άμεσα τα χρήματα της
αξίας του προϊόντος. Αν επιστρέψετε κάτι που είναι χρησιμοποιημένο, φορεμένο,
αλλοιωμένο, του λείπουν κομμάτια ή είναι χωρίς την αρχική συσκευασία του ή την
ετικέτα του, δεν μπορείτε να λάβετε επιστροφή χρημάτων γι’ αυτό το εμπόρευμα.
ΠΡΟΣΟΧΗ τα έξοδα αποστολής και επιστροφής επιβαρύνουν τον καταναλωτή.
Επιστροφές ή Αντικατάσταση Ελαττωματικού Προϊόντος:
Τα εμπορεύματα πριν τη αποστολή τους ελέγχονται εξονυχιστικά.
Εάν πάρα όλα αυτά κάποιο προϊόν παραδοθεί ελαττωματικό τότε εμείς θα το αντικαταστήσουμε άμεσα με δικά μας χρέωση αποστολής και παραλαβής
Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα, σε περίπτωση που θεωρεί ότι ένα προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία, να αποστείλει το προϊόν στον εκάστοτε έμπορο και στη συνέχεια ο έμπορος να αναλάβει τη διαδικασία εξακρίβωσης ή μη των λεγομένων του πελάτη (την εξακρίβωση την κάνει είτε το κατάστημα το ίδιο είτε ο κατασκευαστής/εισαγωγέας). Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής, τότε ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει επιδιόρθωση του προϊόντος ή αντικατάσταση του προϊόντος ή μείωση της τιμής ή ακύρωση της σύμβασης και πλήρη επιστροφή του ποσού που κατέβαλε. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχτεί ελαττωματικό τότε απλά επιστρέφεται στον καταναλωτή. Επίσης, στην περίπτωση που ο πελάτης αποστείλει ένα ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα, τότε πληρώνει ο ίδιος τα έξοδα αποστολής. Αν το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό, τότε τα έξοδα αποστολής οφείλει το κατάστημα να τα αποζημιώσει τον πελάτη.
Για προϊόντα που είναι σε προσφορά δεν είναι δεκτή η επιστροφή καθώς και σε προϊόντα που έχουν να κάνουν με λογούς υγιεινής π.χ περούκες, στολές αποκριάτικες ανοιγμένης συσκευασίας κ.τ.λ .